WIEDZA KLASY BIZNES - Konferencje, warsztaty i szkolenia Pulsu Biznesu
Zdobywaj praktyczną i aktualną wiedzę, dzięki wydarzeniom "Pulsu Biznesu".
Nawiąż kontakt z najlepszymi profesjonalistami na rynku i odkryj wszystkie tajemnice biznesu.
Lista wydarzeń

Analiza, robotyzacja i automatyzacja w Contact Center
Jak AI zmienia pracę i doświadczenia w Contact Center?
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Wartość tkwi w prostocie – jak mądrze wdrożyć AI2025-09-30T11:04:15ZSztuczna inteligencja przestała być już technologiczną ciekawostką. Według prognoz do 2027 roku 75% firm wdroży rozwiązania bazujące na AI. Jednocześnie szacuje się, że obecnie nawet 70–80% projektów AI nie osiąga zakładanych rezultatów biznesowych.
- Autodiagnoza 4K - Sprawdź, jak myślisz, współpracujesz, komunikujesz i tworzysz2025-06-11T08:18:00ZŚwiat pracy zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej - dziś liczy się nie tylko to, co robimy, ale też jak to robimy. Kluczowe stają się kompetencje 4K: krytyczne myślenie, komunikacja, kooperacja i kreatywność. To one decydują o tym, jak skutecznie współpracujemy z ludźmi i technologią - również z AI.
- Kompetencje 4K – kluczowe zasoby skutecznego zespołu w epoce AI2025-04-30T10:52:12ZKoncepcja kompetencji 4K — krytycznego myślenia, komunikacji, kooperacji i kreatywności — narodziła się na początku XXI wieku jako odpowiedź na zmieniające się potrzeby edukacji i rynku pracy.
- AI pomoże osiągnąć jakość danych niezbędną by korzystać z AI2025-03-06T12:44:23ZDynamiczny rozwój sztucznej inteligencji oraz rosnące zainteresowanie innowacjami napędzają próby wdrożeń takich rozwiązań w każdym obszarze gospodarki. W sektorze prywatnym – w branżach takich jak finanse, przemysł czy handel – liczba projektów może sięgać nawet kilku tysięcy wdrożeń, w tyle nie pozostaje też sektor publiczny, który usprawnia m.in. działania karno-skarbowe.
- Automatyzacja procesów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji po publikacji AI Act2024-11-27T13:06:55ZSztuczna inteligencja (AI) staje się nieodłącznym elementem automatyzacji procesów w różnych sektorach gospodarki. Firmy na całym świecie wdrażają AI, aby zwiększyć efektywność, obniżyć koszty i poprawić jakość usług. Jednocześnie mierzą się z wyzwaniem dot. praw autorskich, jakości danych, poufności inputu i outputu oraz ryzykiem halucynacji AI. Wkrótce jednak podmioty korzystające z rozwiązań opartych na AI będą musiały ponadto dostosować się do nowych wymogów prawnych wynikających z Aktu o sztucznej inteligencji . Jak więc bezpiecznie i zgodnie z prawem wdrażać AI w automatyzacji procesów w firmie?
- Wizualizacja danych i dashboardy: od surowych liczb do wizualnych historii2024-10-08T07:29:36ZJuż w 2013 roku neurobiolodzy z MIT udowodnili, że ludzki mózg potrafi przetworzyć obraz, na którym zatrzyma wzrok w ciągu zaledwie 13 milisekund. Dlatego w praktycznie każdej dziedzinie biznesowej kładzie się duży nacisk na aspekty wizualne. Według Roberta Horna ze Stanford University, wykorzystanie języka wizualnego może zwiększyć skuteczność podejmowania decyzji o 64% oraz skrócić czas trwania spotkań o 24%.
- Czy AI zastąpi 50% prawników i windykatorów?2024-09-17T12:55:02ZSztuczna inteligencja – artificial intelligence to system komputerowy, który może wykonywać zadania wymagające inteligencji człowieka. System ten jest w stanie postrzegać swoje środowisko i podejmować działania, aby zmaksymalizować możliwość osiągnięcia zamierzonego celu.
- 5 krytycznych błędów popełnianych podczas korzystania z narzędzi AI2024-02-22T12:47:47ZW szybko zmieniającym się krajobrazie narzędzi biznesowych AI, wiele organizacji decyduje się na wdrożenie rozwiązań AI aby wykorzystać ich moc dla zwiększenia produktywności i innowacyjności. Jednak droga ta jest pełna powszechnych błędów, które mogą podważyć korzyści, jakie te technologie obiecują.
- Przyszłość analityki biznesowej – wyzwania świata automatyzacji, robotyzacji i sztucznej inteligencji2023-11-24T09:07:39ZZadaniem analityków biznesowych jest spoglądanie w przeszłość i teraźniejszość, aby na tej podstawie zbudować wizję przyszłości. Nic zatem dziwnego, że specjaliści od BA usiłują określić trendy na najbliższe lata. Również te dotyczące ich zawodu. Co zatem czeka analityków biznesowych i czy profesja ta ma szansę wyginąć?
- COO przyszłości. Czy zastąpi go sztuczna inteligencja?2023-10-20T10:46:08ZDyrektor Operacyjny musi być gotowy na wielowymiarowe wyzwania, które obejmują nie tylko technologiczne innowacje, ale także zmieniające się konteksty ekonomiczne, prawne, społeczne i środowiskowe. Musi radzić sobie ze skutkami pandemii, konfliktów zbrojnych, przygotowaniem firmy na cyberataki i oszustwa internetowe. Czy sztuczna inteligencja może go zastąpić?
- Tworzenie wartości dla klientów przez dział PR w dobie AI2023-10-03T09:41:45ZWykorzystanie potencjału AI może przynieść znaczący sukces zarówno dla działu PR, jak i całej organizacji. Kluczowe jest zachowanie równowagi między technologią a ludzkim czynnikiem, zachowując w centrum uwagi potrzeby i oczekiwania klientów. W dobie AI, tworzenie wartości dla klientów przez dział PR staje się nie tylko celem, ale również kluczowym elementem strategii działu PR.
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji w komunikacji marketingowej2023-08-21T14:38:29ZPrzyzwyczailiśmy się już do tego, że co jakiś czas pojawia się wynalazek lub technologia, która rewolucjonizuje to, jak pracujemy i prowadzimy biznes. Ostatnio zmienia się jedynie to, jak często pojawiają się nowe gorące rozwiązania.
- Sztuczna inteligencja w HR: skuteczne zarządzanie zasobami ludzkimi z pomocą AI2023-06-28T11:36:38ZPoprawa employee experience, zwiększona wydajność, obniżenie kosztów rekrutacyjnych, szybsze rozwiązywanie problemów i ograniczenie rutynowych obowiązków — sztuczna inteligencja w HR może przynieść liczne korzyści. Jak jednak w praktyce AI wspiera specjalistów ds. zasobów ludzkich? Jakie są obecne ograniczenia tej technologii i perspektywy jej rozwoju? Przyjrzymy się temu, w jaki sposób wykorzystać rozwiązania AI do wsparcia działów HR.
- Jak budować pozytywne doświadczenia klienta w digitalu2021-02-22T13:44:28ZRzeczywistość cyfrowa daje praktycznie nieograniczone perspektywy. Kluczową rolę odgrywają w niej doświadczenia użytkownika. Zobacz, jak zadbać o UX i osiągać dzięki temu wymierne biznesowe korzyści.
- Automatyzacja i robotyzacja działu HR: dlaczego warto zautomatyzować proces HR?2020-11-27T11:56:10ZZarządzanie zasobami ludzkimi to złożone zagadnienie, które wymaga sporej wiedzy i kompetencji, zwłaszcza w niepewnych czasach. Warto postawić na automatyzację procesów HR i korzystać z możliwości, jakie dają nowe technologie.