WIEDZA KLASY BIZNES - Konferencje, warsztaty i szkolenia Pulsu Biznesu
Zdobywaj praktyczną i aktualną wiedzę, dzięki wydarzeniom "Pulsu Biznesu".
Nawiąż kontakt z najlepszymi profesjonalistami na rynku i odkryj wszystkie tajemnice biznesu.
Lista wydarzeń
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Cztery rzeczy, o które należy zadbać, gdy mamy silną konkurencję2025-04-07T08:19:46ZŻyjemy w zadziwiających dla wielu czasach. Na decyzje zakupowe klientów, w daleko większym stopniu, niż najpiękniejsze nawet kampanie marketingowe, wpływają opinie o danym produkcie, marce czy firmie, konkretnych, realnych użytkowników. Te czasy nazywane są Experience Economy*.
- Jak stworzyć aplikację, z której korzystają miliony2024-05-22T13:16:16ZOd dawna nie dziwi, ani nie zaskakuje to, że telefon ułatwia nam codzienne funkcjonowanie. Czy sprawy bardziej formalne też powinny być możliwe do załatwienia z dowolnego miejsca? W aplikacji mObywatel każdy może już m.in. zweryfikować swoją tożsamość, sprawdzić punkty karne i zastrzec swój PESEL. Dzięki temu aplikacja zmienia się w mobilnego asystenta obywatela.
- Re-commerce: przyszłość handlu, trendy na najbliższe lata2024-01-10T12:46:56ZWspółczesny świat handlu doświadcza dynamicznych zmian, z których jednym z najbardziej znaczących jest rozwój sektora re-commerce. Znany także jako handel związany z ponowną sprzedażą wcześniej zakupionych przedmiotów, re-commerce zyskuje na popularności, stając się kluczowym elementem rynku e-commerce. Według ankiety przeprowadzonej na LinkedIn, aż 32% respondentów wskazało na re-commerce jako istotny segment rynku.
- Dezynsekcja e-commerce, pozbądź się szkodników2023-12-19T11:37:02ZProwadząc handel w Internecie, mamy świadomość, że nie każdy odwiedzający witrynę to realna osoba. W statystykach mogą być rejestrowane nietypowe zachowania i odwiedziny, które nie są dziełem człowieka. To fikcyjny, zautomatyzowany ruch (Invalid Traffic - IVT) generowany przez m.in. boty i automaty.
- Transformacja cyfrowa i jej wpływ na Customer i Employee Experience2023-04-26T14:42:19ZCyfryzacja odmieniana jest ostatnio przez wszystkie przypadki. Ale zastanówmy się przez chwilę… przecież cyfryzacja nie jest celem samym w sobie. To jaki jest cel? Zaryzykuję stwierdzenie, że celem są dobre doświadczenia naszych klientów i pracowników, które w efekcie przekładają się na sukces firmy.
- Jak skuteczniej sprzedawać online za granicą. Branża e-commerce przed wielką szansą2023-02-13T11:39:10ZUdział e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce rósł niezwykle dynamicznie w ostatnich latach. W 2023 roku analitycy prognozują powrót to dynamiki sprzed pandemii - około 12 proc. Na rozwój polskiego e-handlu ogromną presję od kilku miesięcy wywiera jednak rosnąca inflacja. Coraz wyższe koszty produktów i realizacji zamówień to poważne ryzyka dla polskich sklepów internetowych. Szansą jest ekspansja na europejskie i światowe rynki.
- Bezpieczeństwo w social media2023-02-06T12:32:18ZW czasach, gdy na porządku dziennym są tzw. „kradzieże kont”, a portale internetowe donoszą wciąż o nowych zagrożeniach cybernetycznych, to każdy użytkownik social media, każdego dnia powinien zachowywać zasady bezpieczeństwa i brać pod uwagę, że to właśnie on może stać się ofiarą cyberataku.
- 7 grzechów głównych wideo w social mediach - unikaj ich jak ognia2023-02-01T14:04:38Z84 minuty dziennie* - tyle średnio oglądamy wideo w Internecie każdego dnia. To kosmicznie dużo! YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, TikTok czy Snapchat - wokół nas jest mnóstwo kanałów, na których możemy tworzyć materiały. Jakich błędów nie popełniać? Czego unikać? Zapraszam na siedem grzechów głównych, które zabijają zasięgi organiczne wideo.
- Jaka powinna być odpowiedź biznesu na kryzys zaufania do mediów społecznościowych2023-02-01T08:55:43ZLiczne badania, jak chociażby „Digital Trust Benchmark 2022”, wyraźnie pokazują, że każda platforma społecznościowa doświadczyła spadku ogólnego zaufania użytkowników w 2022 roku w porównaniu z rokiem poprzednim. Zaufanie do platform spadło przede wszystkim w takich obszarach jak prywatność i bezpieczeństwo, ale także w kontekście trafności reklam. To realne zagrożenie również dla marek obecnych na platformach.
- Jak oceniać efektywność działań w mediach społecznościowych2023-01-25T11:56:19ZPonadczasowa mądrość Winstona Churchilla: „jakkolwiek wspaniała jest strategia, czasem należy przyjrzeć się efektom” jest bezdyskusyjna dla wielu obszarów, a zwłaszcza dla działań prowadzonych w mediach społecznościowych. Dowiedz się, na które wskaźniki KPI warto patrzeć, aby precyzyjnie analizować efektywność wdrożonej strategii w social mediach.
- Co to jest digital marketing? Jakie są elementy marketingu cyfrowego?2022-02-04T12:13:10ZMierzalność prowadzonych działań, ogromne grupy docelowe, łatwość targetowania komunikatów czy możliwość ograniczenia kosztów to tylko kilka argumentów przemawiających za prowadzeniem działań marketingowych w kanałach cyfrowych. Sprawdźmy zatem, czym jest digital marketing i jakie są jego elementy.
- Jak budować pozytywne doświadczenia klienta w digitalu2021-02-22T13:44:28ZRzeczywistość cyfrowa daje praktycznie nieograniczone perspektywy. Kluczową rolę odgrywają w niej doświadczenia użytkownika. Zobacz, jak zadbać o UX i osiągać dzięki temu wymierne biznesowe korzyści.
- Optymalizacja kampanii w social media: na co zwrócić uwagę?2021-02-05T10:10:12ZMedia społecznościowe stały się nie tylko przestrzenią służąca komunikacji ze znajomymi, ale również jednym z najważniejszych narzędzi pracy marketingowców. Warto przyjrzeć się prowadzonym kampaniom w social media i dowiedzieć się, jak efektywnie je zoptymalizować.
- Rola strategii danych w transformacji cyfrowej2021-01-15T09:44:00ZJeśli inwestujesz w transformację cyfrową, pamiętaj, aby zbudować jej fundament w postaci strategii dotyczącej danych. Dane są bowiem wszędzie w każdej organizacji - łączą ludzi z procesami, a firmę z nowymi możliwościami.
- Storytelling: 5 rad jak skutecznie opowiedzieć historię produktu2020-11-27T11:42:45ZWśród obecnych trendów w marketingu szczególne miejsce zajmuje storytelling. Sztuka tworzenia historii pozwala na mówienie o marce i produktach w zupełnie inny sposób. Warto dowiedzieć się, jak robić to skutecznie.